Kan ik mijn geroote telefoon opgeven bij de verzekering? (Hardwarematig probleem)

Beste,

Er is over mijn geroote Samsung telefoon drinken gevallen en is dus nu kapot. Heeft het feit dat de telefoon geroot is invloed op de dekking van de verzekering?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Nee, het maakt voor de verzekering niet uit of je telefoon geroot is of niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De hardware van je telefoon is kapot door een ongelukje. Het hangt van je verzekering af of je telefoon (en voor welk bedrag) vergoed wordt. Dat staat in de voorwaarden.

Dat de telefoon geroot is, is verder niet belangrijk. Bovendien kan ook niemand dat meer controleren, wat hij is gewoon stuk.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het uiteindelijke antwoord is dus : ja.