Kan ik terugkomen op mijn besluit tot opzegging reisverzekering?

Heb in een opwelling mijn reisverzekering opgezegd. Binnen 24 uur FBTO in kennis gesteld dat ik mijn besluit herroep. Zij zijn dat niet van plan vooralsnog en wijzen op het aangaan van een nieuwe polis die duurder en slechtere voorwaarden heeft.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Utrecht
3 jaar geleden
Tip als FBTO je niet terug wil nemen onder de oude voorwaarden: ga op zoek naar een nieuwe verzekeraar en vergelijk via bijv. pricewise of independer verschillende aanbieders. Redelijke kans dat er een beter aanbod uitkomt dan bij FBTO.

Antwoorden (1)

Nee opgezegd is opgezegd jammer dat je dat dan hebt gedaan.