als mijn zoon (8mnd) 6/8 dagen per maand bij zijn vader verblijft, moet zijn vader dan een eigen wa verzekering afsluiten voor zijn zoon?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee Dat hoeft niet een WA-p is niet gebonden aan de plaats waar het kind verblijft , en je krijgt ook geen korting omdat je zoon niet bij je in huis is die dagen ,daarentegen is het voor de vader een kleine moeite voor de vader om ook een WA-p voor families af te sluiten ,de kosten daarvoor zijn te niet veel hoger ca €1,2 per maand, dat zou geen probleem moeten zijn.