Kun je bij Hi (bv. ) een verzekering voor je telefoon afsluiten als je bij een T-mobile zit?

Stel: ik zit bij T-mobile als mobiele telefoon provider, maar T-mobile levert geen (goede) verzekering van de telefoon of is duurder of wat voor reden dan ook, kun je via een andere provider, bijv. een Vodafone, Hi, KPN of wat dan ook, een verzekering op je telefoon afnemen, of alleen maar als je klant bent bij de betreffende provider?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij kan dat wél, maar het is niet gebruikelijk. Ik kan je ProAssist aanraden als verzekering! Ik heb voor €200 euro 4 keer een nieuwe iPhone gekregen.