Iemand heeft me auto bekrast met sleutel in parkeer plaats,dader onbekend en heb alleen WA dekking. waar is dit gedekt?

Ik heb een normale WA verzekering iemand heeft mijn auto erg bekrast dader onbekend op parkeerplaats? waar kan ik vergoed krijgen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien handig om je polis door te lezen in plaats van Goeievraag met dit soort oninteressante vragen te bestoken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook een Beerenburger drinken, dan worden alle vragen oninteressant.

Antwoorden (2)

Sommige gemeenten hebben hier een soort van schade "fonds" voor. Waar (welke plaatsen) & wát gedekt word weet ik niet. Zou je even moeten informeren bij gemeente of een meldpunt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is gewoon vandalisme (vernieling) wordt niet gedekt of betaald door een gemeente uit één of ander fonds.
Dit is nergens gedekt. Waarborgfonds niet omdat die alleen vergoed bij schades door aandere motorrijtuigen en met getuigen. Dus helaas voor je, zelf betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarborgfonds vergoed ook de schades die ontstaan zijn door het wild, betekent dat het antwoord wel correct is maar betreffende het waarborgfonds niet volledig.