Kan er voor dieetadvisering in 2011 door de zorgverzekeraar geld gevraagd worden?

Ik heb net een nota binnen van zorg&zekerheid van €70,- of ik even het geld wil overmaken, omdat ik in december 2011 gebruik heb gemaakt van dieetadvisering. Volgens mij kunnen ze mij geen geld vragen, want bij moment van advisering zat het nog in het basispakket. Nu niet meer, maar in 2011 wel. Moet ik het nu wel of niet betalen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb je wel gecontroleerd of dit niet het laatste beetje verplichte eigen risico is, en heb je gecontroleerd of de datum van advies op de rekening klopt, als je dit allebei gedaan hebt en het gaat dus echt over de rekening van de dieetadvisering, moet je contact op nemen met je zorgverzekering en je probleem voorleggen, doe dit zo snel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

wij hadden iets soortgelijks,bleek dus dat we het restant van het verplicht eigen risico van mijn man in 2011 nog moesten betalen. hij zat nog niet aan de 170,-.