Hoe vind ik de wao reparatie verzekering van me vader terug?

Mijn vader was 15 jaar terug werkzaam in een fabriek, hij betaalde daar een premie voor wao reparatie.

Helaas is het heel moeilijk terug te vinden waar zijn werkgever deze verzekerings heeft ondergebracht.

Fabriek is namelijk verhuist naar spanje.

Weet iemand waar je dit soort gegevens nog kunt vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In aanvulling op het antwoord van ronron1212:
Als er een claimmogelijk zou zijn over de tijd dat je vader daar werkte en de claim is niet ingediend dan vervalt de vordering mogelijk na 5 jaar.
Misschien kun je bij vroegere collega's of de betreffende bedrijfdgroep in de vakbond wat meer te weten komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze verzekering heeft waar schijnlijk geen waarde meer omdat de verzekering is afgesloten over de periode dat je vader daar werkt. Als hij na die periode dus bij een andere werkgever in de wao is geraakt dan geldt de oude verzekering niet meer.