Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je als beste een annulerings- en reisverzekering afsluiten als je 2,5 week op vakantie gaat?

Ik ga samen met een goede vriend op vakantie in California.
Volgens een collega kan ik het beste bij de ANWB een annulerings- en reisverzekering afsluiten.
Zo te zien is dat 7 euro per maand. Is dat het beste?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ik zou kijken op een vergelijkingssite b.v independer.nl of verzekeringssite .nl.
bedenk wel van te voren wat je wilt verzekeren, en ga niet enkel op de prijs af
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dan komen ook de administratiekosten en dergelijke er nog bij..


Het slimste is gewoon bij je reis boeken af te spreken. Dan kan dat mee op hetzelfde formulier.

Als je op vakantie gaat, bespaar alsjeblieft niet op de reisverzekering. Dat kan van het grootste belang worden als het tegenzit...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even rondkijken en een vergl.site bekijken. Vaak zijn doorlopende reis en ann verzekeringen goedkoper dan wanneer je deze eenmalig afsluit. Bedenk wel dat doorlopende verz. een eigen risico hebben.

Vraag eens bij je bank of zij een aantrekkelijke aanbieding hebben. Of bij je ziektekostenverzekering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik adviseer ohra super verzekering! je kan de verzekering per maand opzeggen. Dus ook direct na je vakantie. kost maar een paar euro per maand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding