Alle verzekeringen hebben een eigen risico en dat verschilt per verzekering van hoeveel. Bij mij is dat 150 en eenmaal dat bedrag te hebben overschreden is daarna alles gratis. Ik heb zelf een hele uitgebereide verzekering maar concerta valt er bij niet onder helaas dus ik betaal het elk jaar tot de 150 zelf en daarna word het vergoed. Kijk per verzekering hoeveel het eigen risico is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zit bij de Menzis (aanvullend pakket 2) en ik betaal een kleine eigen bijdrage voor concerta (33 euro per keer).