Heb je geld nodig bij het invoeren van betaalgegevens bij een hbo opleiding?

Ik heb me een paar weken geleden aangemeld bij Saxion en nu krijg ik als to do: betaalgegevens invoeren.

Hoeveel geld heb je nodig voor een HBO opleiding? Heb je dit geld meteen nodig en wat als je niet kan starten met de opleiding bij geldtekort?

Alvast bedankt

11 maanden geleden
1.4K
SimonV
11 maanden geleden
Je collegegeld kun je vanaf september in termijnen laten afschrijven.
https://www.saxion.nl/binaries/content/assets/studeren-bij/opleidingskosten/hoe-betaal-je-collegegeld-bij-saxion---handleiding.pdf

Geef als eerste antwoord