Als iemand een kantoorbedrijfspand bezit deze verhuurd, heeft dat invloed op diens IVA uitkering?

Ik wil graag weten als iemand een IVA uitkering heeft en een kantoorbedrijfspand bezit deze verhuurd?
Deze verhuurd is aan een bedrijf. In aangifte IB geeft ik door aan belastingdienst als vermogen in Box onroerend goed. De vraag is heeft het invloed op het IVA uitkering.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.6K
Ozewiezewozewiezewallakristallix
2 jaar geleden
Kun je je vraag herformuleren... ?
Ik begrijp niet goed wat de situatie is en wat je precies wil weten.

Antwoorden (1)

Als het verhuurde kantoorpand in box 3 valt, dan heeft dat geen invloed op je uitkering van het UWV. Alleen inkomen uit box 1 telt mee voor het bepalen van de hoogte van de uitkering.