Dat hangt ervanaf.

WW: als je in de laatste 36 weken voordat je werkloos werd minstens 26 weken hebt gewerkt (aantal uren doet er niet toe) en aan wat andere voorwaarden wordt voldaan is er recht op maximaal 3 maanden WW. De WW is gerelateerd aan de verdiensten in die periode.

Bijstand: in bijzondere situaties. Uitgangspunt is namelijk dat ouders kinderen tot 21 jaar financieel ondersteunen.
@ Hoogte bijstand jongeren van 18 tot 21 jaar
De bijstand voor jongeren tot 21 jaar is afgestemd op de ouderlijke onderhoudsplicht. Dit betekent dat uw ouders de uitkering aanvullen. De gemeente kan uw uitkering aanvullen vanuit de bijzondere bijstand als:

uw ouders onvoldoende middelen hebben;
uw ouders niet meer leven;
u een verstoorde relatie heeft met uw ouders.
De gemeente heeft de bevoegdheid om deze bijzondere bijstand op uw ouders te verhalen.@
Toegevoegd op 17 januari 2021 18:04: tekst