Wat is een goede gratis budgetmanager/huishoudboekje dat op de pc en tablet te gebruiken is?

Zoiets als Personal Capital of Mint bedoel ik. Die vind ik qua functionaliteit, layout en dergelijke echt mooi, maar deze zijn helaas alleen te gebruiken als je in Amerika woont.

Nu gebruik ik gewoon Excel om inkomsten en uitgaven bij te houden, maar dit vind ik wat beperkt. Het liefste heb ik iets dat een website en een app heeft, of de mogelijkheid om de site te bekijken via de tablet.
Overzichtelijk en de mogelijkheid om grafieken en voorspellingen budget te doen vind ik erg belangrijk.

Engels of Nederlands maakt mij niet uit.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik vond nog deze vraag: http://www.goeievraag.nl/financien-werk/financien/vraag/3166/gratis-programma-huishoudboekje-bijhouden-computer
Maar deze is al 7 jaar oud, en de genoemde programma's bestaan gedeeltelijk niet meer.

8 jaar geleden
in: Sparen
2K

Het beste antwoord

Kijk eens naar het 'Afas Personal' online huishoudboekje. Dit wordt zelfs aanbevolen door het Nibud en is in het Nederlands.

Toegevoegd na 1 minuut:
En is bovendien ook op een tablet of smartphone te gebruiken.