Ik ben gisteren 18 geworden maar ik heb nog geen toegang tot mijn spaarrekening. De rabobank zou dit wel regelen. Hoelang duurt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sparen
1.9K
Ritsuka
11 jaar geleden
Bel ze
ronron1212
11 jaar geleden
hoe bedoel je je spaarrekening is het geld dat je ouders voor je spaarde?

Antwoorden (2)

Geef ze nog een dag of wat de tijd zou ik zeggen. Maar de helpdesk van de Rabo is natuurlijk is hiervoor de beste vraagbaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We hadden laatst hetzelfde ,en je moet er echt achteraan zitten en gewoon langs de bank gaan ,we moesten er meer als 2 weken op wachten.Anders naar een hogere vragen.Het enige is doorzeuren.