is er nog een bank waar je met een studenten rekening geen stortskosten betaald?

hallo,
zit nu bij ing die daar moet je als student na de 6e sorting 5 euro betalen als je geld wilt storen. is er misschien een bank die geen stortingskosten in kaart brengt voor studenten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sparen
1.4K

Antwoorden (1)

De ING. Althans, ik zit bij de ING met een studentenrekening waarbij ik 1x per maand geld stort. Nog nooit stortingskosten betaald
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zit ook bij ing na de 6e moet je betalen vanaf 1 mei
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens deze pagina niet:
https://www.ing.nl/particulier/betalen/tarieven/gebruik/
ItisILeClerc
9 jaar geleden
heb je de pagina zelf gelezen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, op een andere pagina gevonden dat het per 1 mei geld kost. Echter, heb na 1 mei al meer dan 6x gestort en niets betaald.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Storten contant geld op Groeirekening, Kinderrekening, Jongerenrekening, Studentenrekening en Groei Groter Rekening € 0,00 (gratis)
ItisILeClerc
9 jaar geleden
zolang dat niet je eigen rekening is wel, ja