Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kost een iPhone 4S 64GB bij een T-mobile I-150 2 jarig abolomet

Ik heb momenteel een iPhone 4 16GB bij t-mobile en heb/had een 2 jarig I-150 abolomet,toen in twee jaar geleden me abbbo afsloot moest ik voor dit toestel 169€ bij betallen.
Ik wil graag verlengen en een iPhone 4S 64GB en wil graag weten hoeveel ik zou moeten bij bijbetalen.

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sparen
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit lijkt me nou typisch een vraag om zelf lekker uit te zoeken. We zijn geen personal shoppers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb voor het weekeind mn contact verlengt en moest 99,95 bijbetalen
ik krijg hem morgen(jippie!!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Abolomet, wat is dat? Sorry, maar dit kan je inderdaad makkelijk zelf uitzoeken. Zeker als je een specifieke provider wilt. Trouwens, verlengen en nieuw afsluiten kan ook verschil in prijs hebben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Goh, heb jij even geluk. Op dit moment moet je minder betalen voor de 64GB dan ik destijds voor de 4S 16GB!

Je moet 199,95 bijbetalen.

Let er wel op dat je bij het verlengen de nieuwe voorwaarden aangaat, die kunnen wel anders zijn als die van je huidige, al heet het een verlenging.
Hiermee bedoel ik onder andere, wat valt er in de bundel, verandering in hoeveel er in de internetbundel zit en tegen welke snelheid.

Zie bron voor details over jouw combi iPhone & abbo.

Toegevoegd na 7 minuten:
Excuses, dat moet zijn 299,95 zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding