Wie weet hoe je het meest rendement uit spaargeld haalt?

Wie weet hoe je het meest rendement uit je spaargeld haalt?
circa 50.0000
niet beleggen of aandelen
sparen dus
zo voordelig mogelijk

Toegevoegd na 39 minuten:
50.000

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sparen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je 50.000 of 500.000?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe lang kun en wil je het geld missen?

Het beste antwoord

Andere antwoorden (1)

In de bron kun je zelf je bedrag intikken maar als je het 10 jaar vast zet kun je zelfs 4,5% halen: 4,50% 4,50% NIBC Direct Direct termijndeposito 10 jr

Toegevoegd na 2 uur:
Ik gaf als voorbeeld de 10 jaar maar je kunt allerlei deposito's nemen voor 1, 2, 5 of 10 jaar zoals te zien is in de link.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik gaf als voorbeeld de 10 jaar maar je kunt allerlei deposito's nemen voor 1, 2, 5 of 10 jaar zoals te zien is in de link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Ik zou het nooit voor 10 jaar vast zetten. Over 10 jaar leven we in een volkomen andere tijd, ook economisch gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zucht.... ik geef een link en geef een antwoord op de vraag met een voorbeeld. Het antwoord is een deposito en het ligt aan de vraagsteller hoelang, je kunt ook voor 1 of 2 of 5 jaar vastleggen. Ja hoor geef maar weer een min!
zondag
12 jaar geleden
A: min is niet van mij.
B: je aanvulling kwam pas na 2 uur. Mijn directe reactie op jouw antwoord was dus een goede raad of zo je wilt een kritische kanttekening. Je had er zelf bij kunnen zetten dat 10 jaar je geld vastzetten in tijden van crisis, dus lage renteopbrengst, nu niet bepaald het slimste is wat je kunt doen. Ik denk dus nog even na over een eventuele min. ;) Hij is nog niet definitief van de baan hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is: hoe haal je de MEESTE rendement uit je spaargeld. De vraag was niet hoe haal je de meeste rendement uit je spaargeld zonder het vast te zetten voor meer dan 5 jaar.
Het veiligst kun je dat geld in deposito geven,voor een aantal jaren. Dat levert het meeste op, maar je moet dan het geld wel een tijd niet nodig hebben.