Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar krijg ik het goedkoopst een doorlopend krediet?

Het gaat om 40 a 50.000 Euro. Inkomen is hoog genoeg voor zo'n lening, maar ik betaal liefst zo min mogelijk rente.

7 maanden geleden
in: Lenen
Thecis
7 maanden geleden
Meestal is het niet moeilijk om 40 euro te lenen. Ik denk niet dat je daar een doorlopend krediet voor nodig hebt. Maar serieus, er zijn een hoop vergelijkingssites waarop je leningen kan vergelijken.
Independer
geld.nl
krediet.nl
Pricewise Belangrijke dingen om rekening mee te houden, is om de rentes goed te vergelijken (soms adverteren instanties met lage rentes, maar is het wel per maand (gaat op jaarbasis dan ineens heel anders worden) en of je tussendoor boetevrij kan aflossen (wat een zeer groot voordeel kan zijn).
Ikhebgeenidee
7 maanden geleden
misschien wat flauw, maar als je zo min mogelijk rente wilt betalen, kun je beter het bedrag bij elkaar sparen.
teusvh
7 maanden geleden
Klopt, is een beetje flauw.
TurfGraver
7 maanden geleden
Kan ook afhangen waarvoor je het wil gebruiken.
teusvh
7 maanden geleden
Ik weet niet of het gemakzucht is. Maar mocht dat zo zijn, dan geldt dat voor een fors deel van de vragen hier. Maar bedankt voor alle reacties.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing