Kun je een lease auto van je werk krijgen (meebetalen), als je een negatieve bkr registratie hebt?

Hi, ik heb zelf een A codering bkr registratie. Dit is netjes afbetaald en de registratie wordt verwijderd in 2026. Echter heb ik een werkgever gevonden die mij een lease auto aanbiedt bij het contract. Hier wordt er dan €200.- van mijn salaris voor ingehouden. Kan ik dit echter wel krijgen? Gezien mijn persoonlijke bkr registratie. Of telt die dan niet mee aangezien het bedrijf de auto least? Ik mag zowel zakelijk als privé met de auto rijden. En er zit een tankpas bij.

een jaar geleden
in: Lenen
1.3K
ronron1212
een jaar geleden
Je BKR heeft niets met de lease auto van de zaak te maken j baas leased de wagen en houdt een bijtelling bij jouw in. De wagen komt niet op jouw naam te staan.
nanda2022
een jaar geleden
Top hartstikke bedankt

Antwoorden (1)

Het is mogelijk om een lease auto van je werk te krijgen, ook als je een negatieve BKR registratie hebt. Of je werkgever bereid is om mee te betalen, hangt af van de voorwaarden van de leaseovereenkomst. Neem contact op met je werkgever om te zien of er mogelijkheden zijn.
9 maanden geleden