kan je een autolening krijgen zonder een vast contract?

Mijn man is noodgedwongen verplicht om een eventuele lening op zich te nemen voor een auto. Zonder auto verliest hij zijn baan. Hij heeft geen vast contract. Hij kan het werk behouden d.m.v. en auto. Zijn werk wil echter niet garant staan in deze tijden! Is het dan voor ons mogelijk om een lening aan te schaffen? Hij verdiend genoeg, ik heb geen baan, ben full-time mama en zorg voor het huishouden en dat het eten op tafel staat. Ja we love old times.. sorry

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Lenen
4.4K

Antwoorden (1)

Ja het is mogelijk om een lening te krijgen bij sommige maatschappijen

De meeste vragen wel een intentieverklaring van de werkgever
En bijna elke werkgever zal deze ook wel verstrekken ik heb een link toegevoegd met alle info over lenen met tijdelijk contract

Maar ook al is het volgende geen antwoord op je vraag

Geld lenen voor een auto is echt een van de slechtste dingen die je kan doen het is met pech zelfs mogelijk dat de auto al lang niet meer bestaat maar jij nog wel steeds de lening moet afbetalen

Leen dan 1000 euro van familie of vrienden en koop een goedkoop autootje

Er staat op dit moment zoveel auto's te koop voor een best wel laag bedrag inverhouding met 10 jaar geleden koop een Nissan micra of zo iets