kan je een autolening krijgen zonder een vast contract?

Mijn man is noodgedwongen verplicht om een eventuele lening op zich te nemen voor een auto. Zonder auto verliest hij zijn baan. Hij heeft geen vast contract. Hij kan het werk behouden d.m.v. en auto. Zijn werk wil echter niet garant staan in deze tijden! Is het dan voor ons mogelijk om een lening aan te schaffen? Hij verdiend genoeg, ik heb geen baan, ben full-time mama en zorg voor het huishouden en dat het eten op tafel staat. Ja we love old times.. sorry

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja het is mogelijk om een lening te krijgen bij sommige maatschappijen De meeste vragen wel een intentieverklaring van de werkgever En bijna elke werkgever zal deze ook wel verstrekken ik heb een link toegevoegd met alle info over lenen met tijdelijk contract Maar ook al is het volgende geen antwoord op je vraag Geld lenen voor een auto is echt een van de slechtste dingen die je kan doen het is met pech zelfs mogelijk dat de auto al lang niet meer bestaat maar jij nog wel steeds de lening moet afbetalen Leen dan 1000 euro van familie of vrienden en koop een goedkoop autootje Er staat op dit moment zoveel auto's te koop voor een best wel laag bedrag inverhouding met 10 jaar geleden koop een Nissan micra of zo iets

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100