Als ik nu een Studiefinanciering aanvraag loopt het dan door tot het einde van mijn opleiding want in 2015 moet je lenen begreep ik?

Als ik een studie financiering in 2014 aanvraag, loopt mijn studiefinanciering dan gewoon door tot het einde van mijn opleiding? want in 2015 moet je lenen, krijg ik dan mijn studiefinanciering gewoon uitgekeerd of moet ik dan ook gaan lenen?

9 jaar geleden
in: Lenen
1.4K

Het beste antwoord

Als u in 2014 recht heeft op studiefinanciering valt u nog onder het oude stelsel. Dat wil zeggen dat u bijvoorbeeld nog steeds de basisbeurs ontvangt zolang u onder de wet studiefinanciering valt, meestal 4 jaar.

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/hoger-onderwijs/studiefinanciering
9 jaar geleden
Leonz
9 jaar geleden
bedankt