waar kan ik in belgie aan een lening geraken van een particuliere geld vestrekker, want sta op de zwarte lijst en banken helpen me niet?

Iemand enig idee???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Lenen
1.7K

Antwoorden (2)

In België functioneert de notaris soms als hypotheekmakelaar, maar op de zwarte lijst.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is niet in België maar staat wel op een Belgische site.
Het proberen waard:
http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/d-2927/362717/leningen-voor-particulieren-en-zelfstandigen.html