ik wil graag al mijn leningen aan 1 instantie aflossen ..waar kan ik dit doen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Lenen

Antwoorden (3)

Bij die instantie waar jij je leningen hebt afgesloten. Het is dus NIET zo, dat jij een lening van bijv. de RABObank bij de ING kunt aflossen.
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Kijk uit met instanties die jou 'helpen' met je financiën, daar zitten veel rotte appels tussen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Juist wat Paulus zegt: ga niet in zee met een commercieel bureau.
Ga langs bij je gemeente, daar is wel een instantie.
In sommige situaties is het mogelijk hulp te krijgen van een instantie.

Als je schulden hebt, kun je bij diverse organisaties terecht voor persoonlijke hulp of advies op financieel of juridisch terrein. Informeer bij jouw gemeente. Het kan gaan om bijvoorbeeld:
maatschappelijk werk
sociale dienst
kredietbank
Korrelatie

Op Zelfjeschuldenregelen kun je met een Scan of Stappenplan zien wat er mogelijk is. Ook de andere links laten zien waar je zoal terecht kunt.

Bij het BKR is geregistreerd waar je schulden hebt. Het BKR registreert persoonlijke leningen, doorlopende kredieten, bezit van creditcards en klantenkaarten. Studieschulden, huur en energie worden hier niet geregistreerd. Deze schulden kun je opvragen bij de betreffende schuldeiser.

Je kunt jouw BKR-registratie inzien: tegen betaling van € 4,95 en op vertoon van je legitimatiebewijs stuurt iedere bank in Nederland je aanvraag naar het BKR. Binnen 10 werkdagen krijgt je jouw gegevens thuisgestuurd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel goed: verschillende opties. +
Je kunt toch een nieuwere lening aanvragen bij een bank ter inlossing van je andere leningen?
Kijk eens op de site voor het NIBUD voor tips.