Bij welke bedrijven kun je een (tweedehands) auto prive financieren?

* met een negatieve bkr registratie *
Ik heb begrepen dat het mogelijk is bij een aantal bedrijven. Wel met hogere rente. Heeft er iemand een goede ervaring met een bepaald bedrijf? Dan hoor ik dat graag!

een maand geleden
in: Lenen
Inekez1
een maand geleden
Om wat voor bedrag gaat het ongeveer? Er zijn tweedehands auto's van 1000 euro en van 10.000 euro.
nanda2022
een maand geleden
+- 12.000 euro
Inekez1
een maand geleden
Het hangt dan wel van allerlei factoren af of een kredietverstrekker met jou in zee wil gaan. Is het een actieve negatieve bkr, of iets uit het verleden dat inmiddels volledig is afgelost? Is sindsdien je inkomen veranderd en is dat blijvend? Andere factoren waardoor de kans dat je nu een lening netjes op tijd elke maand zult aflossen groter is dan bij die vorige lening? Kredietverstrekkers willen graag winst maken op de rente en ze willen minimaal risico lopen. Als ze het gevoel hebben dat je een te dure auto wil kopen voor jouw budget, zul je nergens financiering krijgen. Sowieso is het slim om je af te vragen of je perse een auto nodig hebt die je nu niet kunt betalen. Met een goedkoper model kom je ook van A naar B toch?

Geef als eerste antwoord