Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe ik in het menu van DUO collegegeldkrediet kan aanvragen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Lenen
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor welke studie? MBO of HBO, Universiteit? En heb je helemaal niet gevonden via welk menu je het moet aanvragen of heb je het wel gevonden, maar snap je de instructie niet? http://www.ib-groep.nl/particulieren/inloggen.asp

Antwoorden (1)

Heel makkelijk:

Log in op duo

Mijn gegevens > Persoon > Aangevraagd: Studiefinanciering

En dan staat daar als het goed is een vinkje dat je kan aanvinken voor collegegeldkrediet. Als dat vinkje er niet staat kun je de optie "Samenstelling studiefinanciering" selecteren en kun je de samenstelling daar veranderen.

Dat zou het moeten doen.