mag een betalingsregeling zonder overleg zomaar gewijzigd worden?

ik heb via werkgever een betalingsregeling.. elke week wordt er een bedrag ingehouden en dit staat ook op papier.. nu wordt er elke week zomaar extra geld ingehouden zonder overleg... mag dit zomaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Lenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag het aan je werkgever. Hij of zij weet waarom er een wijziging heeft plaatsgevonden. Misschien heeft het iets te maken met het nieuwe jaar; is het vanaf januari veranderd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er meer eisende instanties zijn of bedrag word hoger kan dit inderdaad.. Meestal gaat er wel een brief met de wijziging sowieso naar werkgever
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt mij inderdaad een verhaal waar meer achter steekt. Er ontbreekt info. Namelijk waarom de werkgever dat doet, waarvoor de betalingsregeling geldt, en wat er precies op papier staat. De vraag is zo dus niet te beantwoorden.

Antwoorden (1)

Als de regeling op papier staat dan mag dat niet zo maar dan moet daar eerst overleg over plaats vinden.