Geld lenen, hoe en van waar?

Ik werk via een uitzendbureu en heb geen vast contract. Hoe kan ik geld lenen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Lenen
1.5K

Antwoorden (4)

Als je goede contacten hebt bij het uitzendbureau kan je een voorschot vragen van je salaris, dan wordt je gekort op je eerst salaris van het geleende geld. Zonder lening en rente.

Toegevoegd na 56 seconden:
*eerst binnenkomende salaris*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt op allerlei manieren geld lenen.
Je kunt online leningen afsluiten.

http://www.lenen-online.nl/direct-online-lening-afsluiten?aid=GOCONV&gclid=CLm7kPepzq8CFcZJ3god_n1QCQ

Maar juist om te voorkomen dat mensen die het misschien niet kunnen terugbetalen, zich in de schulden steken,
zal een fatsoenlijke bank niet snel meer een lening geven aan iemand die geen vast inkomen heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je geen slechte BKR of EDR verlede hebt, dan kan bij een paar firma's een mini lening aanvragen van 50 tot 750 euro.
Er is geen papierwerk.

https://www.ferratum.nl/

www.betaaldag.nl/home/

https://www.voorschotje.nl/

Pas op 1 geld lenen kost doekoes..
Hoge rente !

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is maar zeer de vraag of het verstandig is een lening af te sluiten als je geen vast inkomen hebt. Het is vervelend om je inkomen te verliezen, maar nog vervelender om daarnaast met een schuld te blijven zitten.

Het klopt inderdaad dat er partijen zijn waar je kleine bedragen kunt lenen, maar let op. Deze partijen berekenen over het algemeen torenhoge kosten over dit soort 'flitskredieten'. De 'rente' die je uiteindelijk over het geleende bedrag betaalt, loopt op tot wel 600 procent! Let daar dus op en leen niet onnodig. Het is zonde van je geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat dan om een totaal aan administratie- en advieskosten, maar ook kosten voor een spoedoverboeking en zoals jij al zegt, extra kosten wanneer de lening niet op tijd wordt terugbetaald. Aanbieders van flitskrediet zijn wettelijk verplicht zich aan het maximale rentepercentage van 16% te houden. Maar door dit soort extra kosten in rekening te brengen, kunnen ze toch vele malen meer aan de lening verdienen.