Hoe reken je B uit met een Excel formule in A x B = C. Als je de gegevens van A en C al weet?

Dus A x B = C en ik heb de gegevens van A en C en wil graag B weten. Wat voor Excel formule kan ik hierbij gebruiken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Economie
2.2K

Antwoorden (1)

Heel eenvoudig: B=C/A

Toegevoegd na 1 minuut:
In Execl vul je dan voor C en A de coördinaten in van de cel waar deze waardes staan. Als bijvoorbeeld de waarde A in cel A2 staat en de waarde C in cel C2, vul je dus in de cel waar B moet komen: =C2/A2