Waar zijn de totale Nederlandse bestedingen van de periode 2011-2014 te vinden?

Graag de link er naar, want ik kan alleen 1 soort besteding vinden. Bijvoorbeeld die van eten.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Economie
1.1K

Antwoorden (1)

Via de website van het Centraal Bureau voor de Statistiek http://statline.cbs.nl/Statweb/search/?Q=bestedingen zijn allerlei gegevens en tabellen te vinden over de nationale (finale) bestedingen.

Vind je niet precies wat je zoekt, neem dan contact op met het Centraal Bureau voor de Statistiek.