Welke producten uit Nederland worden het meest geëxporteerd naar Engeland?

Ik ben erg benieuwd welke produkten het meest naar Engeland vanuit NL worden geexporteerd. Dit naar aanleiding van een discussie met een kennis.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Economie
2.8K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Maar als je het over eten hebt, dan denk ik Kaas. Slechts een gok hoor.

Antwoorden (1)

Nederland exporteert de volgende producten naar het Verenigd Koninkrijk: chemische producten, machines en vervoermiddelen. Het belangrijkste exportproduct betreft machines. Deze hebben een aandeel van 30
procent in de totale Nederlandse export naar het Verenigd Koninkrijk. Het zijn vooral kantoormachines en auto’s die veel ingevoerd worden.