Welke drie huidig verkrijgbare smartphones gaan momenteel het vaakst over de toonbank in Nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Economie

Antwoorden (2)

Hangt van de prijscategorie af, maar ik vermoed

1.Iphone 4S
2.Samsung galaxy S II
3.een blackberry

aangezien iedereen van iets anders houdt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat de blackberry op dit moment te schrappen is, en daar tegenover een HTC neer te zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Hangt van de prijscategorie af"
Nee, want mijn vraag ging niet over de prijzen; hij ging slechts over de meestverkochte toestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In belgië kan je nog steed een galaxy S II kopen. Ik werk in een winkel die GSM's verkoopt en er worden toch nog meer blackberry toestellen verkocht dan HTC, maar de eerste twee worden het meest verkocht
Iphone, sams. Galaxy en hts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke types?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iphone 4g en samsung ace en plus. Van hts weet ik niet zo