Hoeveel mensen beleggen er wereldwijd in crypto?

Juist omdat crypto schaars is, ben ik benieuwd hoeveel mensen er wereldwijd in crypto beleggen.

2 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Volgens gegevens van Crypto.com gebruiken op dit moment 221 miljoen mensen ter wereld cryptomunten. Dat komt neer op ruwweg 3 procent van de wereldbevolking. 2021 was een opmerkelijk jaar voor de cryptomarkt. Het aantal cryptogebruikers verdubbelde in in slechts vier maanden (tussen februari en mei) van 106 tot 203 miljoen