Heeft er al iemand bericht van de bank gekregen dat het spaarloon kan worden opgenomen?

Als ik me goed herinner, heeft onze Jan Kees geregeld dat het spaarloon saldo in september vrijvalt.

Toegevoegd na 6 uur:
allemaal een + en dank voor de antwoorden. Het beste antwoord heb ik gekozen omdat het de eerste was.

13 jaar geleden
in: Beleggen

Het beste antwoord

Wij hebben via het werk te horen gekregen dat het vrij is gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ja, van de Rabobank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja van de Rabo Bank
Vanaf 15 september is het gespaarde bedrag van de
jaren 2006 t/m 2009 vrij opneembaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik heb gisteren bericht ontvangen
13 jaar geleden
Ik ook gisteren bericht ontvangen van de Aegon, met een formuliertje om alles vrij te laten vallen naar de reguliere rekening.
Het mag trouwens tot 2013 nog opgenomen worden, dus dit is niet iets wat je snel moet regelen.