wie kan mij vertellen hoe het met onze banken gesteld is ?

als ik naar onze aex kijk op rtl 7 word ik niet vrolijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen

Het beste antwoord

Dat weten de banken zelf het beste.Niemand heeft volledige inzage in een bank behalve de banken en dmv de stresstest die gehouden wordt door overheden en ecb geloof ik. En sommige banken melden in de media hun uitstaande leningen aan bv Griekenland.
Maar uiteindelijk kan elke bank failliet gaan, dus...
Gelukkig is er wel een garantiestelling dat je tot 100000 euro gegarandeerd terugkrijgt
Maar wat er nu op rtl7 gebeurt is meer paniek dan wijsheid.
En met Griekenland als het slechtste jongetje van de klas blijven we in het spiraal zitten van schuldencrisis, banken en beurzen die minder waard worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen garantie dat je tot 100.000 euro terugkrijgt maar tot 50.000 euro. Dit geld alleen als jou bank is aangesloten bij DNB (De Nederlandse Bank.)