Baantje nemen: krantenwijk, vakkenvuller.
Of ga tuinen/autos van de buren wassen. 10 euro per tuin, 5 euro per auto en binnen een paar maanden heb je die 200 euro.
Statiegeldflessen zoeken en inleveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zet overbodige spullen op bv. marktplaats.
Of ga klusjes doen, banden plakken, auto´s wassen ed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geld verdienen op het internet. Sommige beschouwen het als een fabeltje, maar dat is zeker niet zo. Je kan echt veel geld verdienen door reclame e-mails te lezen en websites te bezoeken. Verdien wel €100 per week met betaalde e-mails! Het is veilig, betrouwbaar en voor iedereen geschikt. Meld je aan bij een spaarprogramma en zij sturen je reclame e-mails. Zodra je deze leest ontvang je er geld voor. Als je genoeg geld bij elkaar hebt gespaard dan kan je dat bedrag op je rekening gestort krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
100 euro per week? Dat is mij nog nooit gelukt. Ik sta wel bij een paar van die emailsites, maar je krijgt daar hooguit 10 euro per maand.
Kimath
13 jaar geleden
Heb je hier zelf ervaring mee? Want ik zie dat je alleen de letterlijke reclame tekst van de site hebt gekopieerd.
flyingcrow
13 jaar geleden
Mariejose dit geloof ik niet,ik ben ook bij zon site,en het is centenwerk een paar euro per maand
Óf wil jij ergens klantjes voor werven??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen klantjes, en ik heb hier ook geen enkele ervaring mee:))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is inderdaad peanuts wat we krijgt
wil je echt geld hieraan verdienen dan moet je dagelijks vele tientallen mails aanklikken. vergt tijd en levert per uur klikken weinig op sommige mails moeten een bepaalde periode blijven staan voordat je de vergoeding krijgt niet doen dus
flyingcrow
13 jaar geleden
Mariejose ik bedoel met klantjes niks anders dan nieuwe mensen werven voor die mailtjes lezen,daar krijg je bij sommige sites een vergoedinkje voor.
Sorry het staat er wat ongelukkig.
Gebruik even de zoekfunctie van deze site :)

Verdienen verdien je alleen met werken.

Dus: post bezorgen, ramen wassen, tuinieren, boodschappen doen voor oude mensen, collecteren voor je zelf, noem maar op. Er zijn genoeg site voor vacatures e.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
autowassen, krantenwijk, supermarkt vakkenvullen, allerlei soorten baantjes zoeken, maar hoe oud ben je? want als je nog onder de 16 bent is alleen krantenwijk een optie. De rest ben je dan nog te jong voor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in een winkel mag je ook al werken vanaf 15 jaar
Ga bij jezelf na waar je goed in bent of wat je leuk vind. Daar zitten vast zaken bij waar je geld voor kunt vragen wanneer je werkzaamheden doet. EUR 200 in een paar maanden is zeker haalbaar. Als je goed bent in teksten schrijven dan kun je wellicht jezelf als tekstschrijver aanbieden. Als je goed bent in data invoeren kun je jezelf ook aanbieden om dat te doen. Zomaar een paar dingen die je kunt doen waar je niet eens je huis voor uit hoeft.