Waar kan je het beste je zakgeld bewaren?

Niet in een sok, niet in een nachtkastje, niet in een bureau, niet in de kleerkast, niet onder je bed, niet in de ijskast,...
Waar dan wel? Inbrekers zijn zo slim tegenwoordig....

Toegevoegd na 11 minuten:
Even mijn vraag bewerken, ik heb graag wat zakgeld in huis, om snel iets te gaan kopen zonder dat ik mijn bankkaart hoef te gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inbrekers zijn helemaal niet slim. Ze trekken laatjes open en halen kasten leeg. Dat weet je vooruit. Je moet het daar 'verstoppen' waar zij het niet verwachten. In een bloempot onder de plant, in de suikerpot of in een boek dat gewoon op tafel ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo gevaarlijk is het nou ook weer niet. je kan best gewoon je geld bewaren in een portemonnee. als het echt zo gevaarlijk was dan zouden we al onze spullen moeten verstoppen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik vind het ook wel een beetje overdreven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als er inbrekers in je huis komen is dat kleine beetje ZAK geld wel het minste probleem dat je hebt. Probeer alles wel in verhouding te zien anders wordt je paranoide
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inbrekers zoeken vooral op plaatsen waar je het niet zou verwachten

Antwoorden (19)

In je portefeuille. Als het winter us verstop je die in de nacht tussen zonerse T-shirts en in de zomer tussen een dikke dons ofzo. Vooral veilig. De beste plaats is gewoon overdag in je portefeuille, broekzak en in de nacht portefeuille, in je bed of nachtkastje. Je merkt het wel als uemand inbreekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de bank. Mijn vader schrijft mijn zakgeld altijd over op een aparte bankrekening (waarvan ik dan ook een elektronische kaart heb). Als ik dan iets wil kopen kan ik dan geld afhalen en dan naar de winkel.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb mijn geld thuis in mijn portefeuille in mijn broekzak naast mijn bed, ofwel in mijn minikluis op mijn kamer (stuk speelgoed, maar je moet toch een aantal codes juist hebben om die open te krijgen (2 cijfersloten en een sleutel)).

Maar eer dat ze in mijn kamer zijn, ben ik toch al lang wakker hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hé , je was me net iets voor, een +
op je bankrekening. Tot die tijd in je portomonnee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, maar omdat je net hetzelfde dacht, krijg je van mij ook een + ;)
Wat ik altijd doe, is mijn geld in een envelop, achter mijn schilderij plakken met plakband.
Erg creatief, en niemand komt het makkelijk te weten.
je kan je geld ook in een envelop, vastzetten met een spijker tegen de muur, en daar dan iets voor zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook een rekening openen bij de bank en het daar op zetten, dan krijg je ook nog rente.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste plek is bij een bank op een spaarrekening bv
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een bankrekening, je haalt eraf wat je nodig hebt, de rest staat veilig
12 jaar geleden
Op de bank. Daar staat het veiligst. mocht de bank bv overvallen worden krijg jij gewoon je geld terug.

En je ontvangt ook nog eens rente leuk he.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder je tapijt als je dat hebt, bij het randje
Kan alleen met briefjes ander valt het op denk iki
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een waterproofzakje in de stortbak van de wc.
Verder kijken dieven overal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heet toch niet voor niets ZAKgeld?
In je portemonnee en die weer in je zak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
itsme
12 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij. je slaat de spijker op de kop
Briefgeld kan je in een hoesje van dvd/cd stoppen, dieven kijken daar meestal niet naar omdat die dingen niks opbrengen. Muntgeld kan je het beste in je portemonnee bewaren of op de bank storten als het nogal veel is of in een spaarpot maar die weten dieven snel te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hidden pocket is een heuptasje dat je bevestigd aan je riem of broek . je draagt het op de hoogte van je broekzak wardoor het een stuk minder opvalt dan het gewone 'heuptasje onder de kleding'.

Hieronder op deze site zie je een paar afbeeldingen:

Toegevoegd na 42 seconden:
http://www.google.nl/search?q=hidden+pocket&hl=nl&rls=com.microsoft:nl:IE-Address&rlz=1I7ACAW&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=XMwiTsG4NMqXOpadpPEO&ved=0CC8QsAQ&biw=1229&bih=64
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb weleen goed idee, heb je een waterdichte sterke potje? Doe het geld erin, bij je voordeur kan je naar beneden onder je huis kruip een beetje graaf een gat maak er een sterk touwtje aan vast begraaf die ook voor de veiligheid en de dieven komen daar niet:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe mijn briefgeld bij mijn Xbox games en losgeld in mn zak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stel dat ze je xbox games zien, dan ben je je spelletjes kwijt + je geld ^^
Er zijn speciale blikken voor. Blikken waar ogenschijnlijk groente in zit, maar wat eigenlijk gewoon een spaarpot is die je tussen de rest van je eten in de kast zet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het hier opschrijf is dat al geen geheim meer.
Ik zou zeggen, doe net alsof je ergens in gaat breken en denk aan de plekken waar ze absoluut niet zullen kijken.
En dan moet je dus raar denken, dus waar verwacht jij geen geld..oftewel omdat het daar officieel niet past/ uit zichzelf blijft liggen of omdat nooit iemand dat zou doen.
Best leuk om te doen hoor inbrekertje spelen, ik ben inmiddels meester inbreker aangezien ik altijd mijn huissleutels vergeet, nou vanaf daar denk je verder. Veel plezier ermee.

Toegevoegd na 2 minuten:
Neem een gruwelijk eng beest en leg het erbij in zijn/haar hok. Die truc kan ik je wel verklappen aangezien ik dat zelf nooit zou doen, omdat ik er dan zelf niet meer bijkom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chipknip is ook wel handig als je even snel wat wilt kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe het in een plastic zakje en begraaf het in de tuin. Telkens op een andere plaats en markeer de plek met een takje.
Maar ik zou zelf niet te veel in huis hebben (ca. €50) en het in mijn portemonnee bewaren.