Zodat je verzekering ook de inzittenden dekt en je al die ziekenhuiskosten niet zelf hoeft te betalen als je een ongeluk krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is niet verplicht maar als je regelmatig passgiers meeneemt wel slim en sociaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zelf de schuldige bent aan het ongeval dan keert de WAverzekering van de auto uit.
Als iemand anders het heeft gedaan en niet verzekerd is of de schuldige is er vandoor of er is geen schuldige dan is er een inzittende dekking, voor lichamelijke schade en/of zaakschade, afhankelijk van de dekking.