Hoelang duurt het voor ik mijn belastingteruggave krijg na het invullen van de gegevens via de belastingdienst software?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.8K

Antwoorden (5)

Normaal gesproken moet je binnen 6 a 8 weken bericht hebben gehad van de belastingdienst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit duurt standaard 6 tot 8 weken. En als je bericht hebt gehad dan duurt het nog een paar dagen voordat het geld op je rekening staat (mocht je geld terug krijgen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6 tot 8 weken mits op tijd (voor 1 april) ingediend.
(onder voorbehoud van uitzonderingen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eerste week april ingestuurd. bericht gekregen 1ste week aug. geld ontvangen 2de week aug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vóór 1 april ingezonden? Vóór 1 juli centjes op de bank.
(mits je geld terug krijgt natuurlijk)