Betalen hoeren ook belasting over hun inkomsten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Sinds legalisering van deze branche zijn de bedrijven en personen verplicht aangifte te doen. Of dit ook echt gebeurd is natuurlijk de vraag. Overigens lijkt het me dan best interessant belastinginspecteur te zijn. tegenwoordig zijn ze ook verplicht 6% BTW te factureren, vanwege de amusementsector. Kijken of je het kan inboeken en wat je boekhouder ervan vindt...

Indirect wel ja.

Nee, die trekken alles af.

Ja maar omdat het een cash gebeuren is zullen ze echt niet alles opgeven vermoed ik. Maar in principe zijn ze belasting plichting.

Nee politici betalen geen belasting.... Daar hebben ze ons voor, het volk... Maar officieel moeten de prostituees dat doen ja...

je kunt de vaststellingsovereenkomst afsluiten, dan heb je helderheid in je fiscale positie als sekswerker

Bronnen:
http://download.belastingdienst.nl/belasti...

Die betalen hoersubsidie zoals Najib Amhali het zo mooi vetelt haha

Ja hoor. Niet allemaal, maar in principe betalen legale prostituees gewoon belasting.

Het zijn natuurlijk zowel letterlijk alswel figuurlijk inkomsten... En daar is men gewoon inkomstenbelasting over schuldig.

Grinnik, op zoek naar nieuwe baan met minder belastingplicht? Bij mijn weten moeten die sinds enige jaren echter ook geregistreerd staan en gewoon hun papiertjes (inclusief "aftrekpostjes") indienen.

officieel zullen ze dat wel moeten doen ( net zoals coffeeshops) maar ik denk dat lang niet alles opgegeven wordt hoor, gezien dit erg moeilijk is te controleren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100