Bruto jaarloon op loonstrook en brutojaarloon jaaropgave verschillen?

Als ik mijn bruto jaarloon van mijn loonstrook 26655 invult bij
aangifte dan kring ik 325 terug , vulim het in van mij jaar opgaaf 28165 dan 285 betalen?

Picture for question
een maand geleden
ronron1212
een maand geleden
Vakantiegeld zit daar in jaaropgave is compleet je loonstroken optellen plusje vakantiegeld.

Antwoorden (1)

De jaaropgave klopt. Loonstrookjes van halverwege het jaar geven een schatting, gebaseerd op ‘ongewijzigde omstandigheden’.
een maand geleden