Hoeveel btw zit er op armbandjes?

het gaat hier om:
http://electricfamily.com/products/krewella-pack

Hoeveel btw moet ik ervoor betalen.Kosten excl vervoer is €22,08.
Onder welk categorie staat het?
P.s ik heb het online gekocht en het wordt geshipt vanuit Amerika.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (1)

Sieraden vallen onder het hoge BTW-tarief. (21%).
Hou er bij het importeren van artikelen buiten de EU overigens rekening mee dat je ook over de VERZENDKOSTEN 21 % BTW betaalt. Plus eventuele douane/inklaringskosten die al snel rond de 20 euro bedragen vanaf een bepaalde waarde.
(Dat grapje kan zo oplopen dat ik mijn kinderen mordicus verboden heb artikelen buiten de EU te bestellen Het jurkje dat maar 40 euro leek te kosten kwam op vrijwel het dubbele uit).

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb er nog een linkje bij gedaan voor welke artikelen in welk BTW-tarief vallen.