Wat kun je terug vragen van de belasting?

wat zijn dingen die je kunt terug halen, af kunt trekken van de belasting.

Toegevoegd na 15 minuten:
de belasting site kende we, maar daar worden geen specifieke dingen genoemd. Veel dingen bijv, werk kleding. weten mensen niet dat ze dit kunnen vergoeden (of gedeelte) door de belasting. zijn er meer dingen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Behoorlijk wat zaken. Ga voor de beste en enige tips naar de link op de bron:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik kan alleen maar zeggen: niet veel meer.
Hypotheekrente, ziektekosten (maar dan moet je wel héél wat kosten hebben), giften en dat soort dingen. 't Wordt wel steeds minder.. Ligt er natuurlijk ook aan of je particulier bent of zelfstandige.
Denk ook aan je kortingen. Weet niet of je kinderen hebt maar dan heb je ook wel recht op bepaalde kortingen.
Check op www.belastingdienst.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ziektekosten niet meer voor 100% das nu standaard 350euro de rest moet je zelf bijbetalen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe kom je daar bij Dreamqueen? En over welk jaar heb je 't?
Je kan eventueel voorlopig teruggaaf terug vragen. Daarvoor moet je je jaaropgaaf papieren laten invullen. Of je kan ze ook zelf invullen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat aan de bron teveel is ingehouden