Hoe snel verwerkt de belastingdienst een betaling per internetbankieren?

IK moest een voorlopige aanslag betalen en heb dat gisteren gedaan via internetbankieren maar wil nu via schiphol naar het buitenland deze donderdag en wil niet tegen gehouden worden door de douane omdat ik volgens hun nog wat heb openstaan doordat mijn betaling nogniet is verwerkt bij de belastingdienst.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Internetbankieren gaat tegenwoordig razendsnel. Zeker als het naar dezelfde bank gaat.Wanner ik geld overmaak van mijn rekening naar de rekening van mijn zoon is het meteen af- en bijgeschreven. Gaat je storting bijvoorbeeld via de Amro naar de postbank, dan kan de een of de ander het een dag vasthouden maar naar mijn idee is dat zeker voor donderdag bij hun binnen en kan je lekker genieten van je reis.