digitaal uitstel aanvragen, waar op de site van Belastingen?

ik moet vóór 1 febr. 2011 aangifte doen bij de belasting over 2008 en 2009.
(Aangiften Inkomstenbelasting, Premie Volksverzekeringen, Inkomensafhankelijke bijdrage Zvw)Op de site van de Belasting staat dat het mogelijk is om digitaal uitstel te vragen, maar waar is dan t formulier op de site te vinden daarvoor? Of is er geen formulier?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je recent de aangiften hebt ontvangen mag het geen enkel probleem zijn om uitstel te krijgen. Begin maar eens om uitstel te vragen tot 1 juli.
Want de aangiftedeskundigen zijn zeker tot mei bezig met de aangiften 2010.
Hoop dat je genoeg hebt gespaard, want die aangiften krijg je niet zomaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Uitstel aanvragen doe je op dit onderdeel van de site
http://www.belastingdienst.nl/zakelijk/uitstel/
ronron1212
13 jaar geleden
lees dit even .
kunt zelf digitaal uitstel aanvragen voor het indienen van de aangifte IB ondernemers via het beveiligde gedeelte van de Belastingdienstsite.

U logt dan in op het beveiligde gedeelte van de Belastingdienstsite met de inloggegevens die u van de Belastingdienst hebt gekregen.
Aan de linkerkant van het scherm klikt u Overige Formulieren aan.
In het volgende scherm vindt u de optie: "Uitstel aanvraag inkomstenbelasting". Met dit formulier kunt u digitaal uitstel aanvragen voor de aangifte inkomstenbelasting. Doet u aangifte via een belastingconsulent? Neem dan contact met hem op.

http://www.acumulus.nl/forum/viewtopic.php?id=360