Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand een goeie site over wat wel en niet mag van de belasting dienst en hoe je het best je boekhouding kan doen?

ik struikel nog steeds over bepaalde dingen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
652

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zoek een goede boekhouder... Een goede boekhouder kost een vermogen, maar levert een fortuin op...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is natuurlijk belastingdienst.nl

Verder: De belastingdienst heeft ook de taak jou te informeren: Je kan daar een afspraak mee maken & alles doorpraten. Zeker als je een eigen bedrijf hebt zou ik bij zowel de belastingdienst als KvK een adviesgesprek aanvragen. Bij mij weten wordt dat zelfs aangeboden door de belastingdienst in je jeerste jaar van het bedrijf. (Bij mij boden ze het in ieder geval aan).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het beste even bij de kamer van koophandel langsgaan voor informatie hierover. Als het goed ik kunnen die je op weg helpen. Ook de belastingdienst heeft een zogenaamd "starterspakket" waarin duidelijk bepaalde zaken staan vermeld.

Eén van de dingen die ik je kan aanraden is om zeker op zoek te gaan naar een goede boekhouder. Die kan al jouw vragen op het gebied van administratie en belastingen beantwoorden. Op onderstaande site staan erkende boekhouders waar je contact mee kan opnemen.

Voor de volledigheid heb ik ook even de sites van de belastingdienst en die van de kvk erbij gezet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding