Je krijgt eest een vriendelijke herinnering (mogelijk is het u ontgaan...), dan een hele duidelijke, en dan nog één met een datum (vaak akelig snel erna!!) waarop je alles ingeleverd moet hebben.
Als je dan nóg niet reageert, krijg je een boete (niet gering...), en heeft bellen, schrijven, uitleggen en om uitstel vragen geen zin meer....dan moet je maar 'voelen' dat je niet 'gehoord' hebt!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 ,voor het eerlijke antwoord.

Andere antwoorden (1)

Je krijgt van de belastingdienst eerst een herinnering.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thanks. Gelukkig ;-)