wanneer word de inkomstenbelasting uitbetaald?

krijg aardig wat terug volgens de berekening dus hoe eerder hoe liever

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Over het algemeen in juni of juli.
11 jaar geleden
De belastngdienst zegt: vóór 1April aangifte gedaan, voor 1 juli het teveel terug..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over het algemeen binnen een week nadat je de brief van de belastingdienst met je voorlopige aanslag hebt gekregen. Ik had het dus vorige week al binnen.