ik woon tijdelijk bij mijn ouders maar nu komen ze beslagleggen op mijn spullen.Mogen ze ook de spullen van mijn ouders meenemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja zeker ze hebben het recht om hun ged op die manier te claimen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen, de schuld staat op jouw naam, niet op die van je ouders. Praktisch krijg je wel het probleem om de deurwaarder duidelijk te maken wat van jou is en wat van je ouders. Als de deurwaarder komt is het verstandig dat je ouders erbij zijn.

Misschien neemt hij niks in beslag maar die schuld blijft staan. De deurwaarder kan overgaan tot het in beslag nemen van je bankrekening.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd zolang je inwonend bent bij je ouders kunnen de deurwaarders geen goederen meenemen uit het huis van je ouders, echter mogen ze wel spullen uit jou slaapkamer meenemen denk hierbij aan eventueel aanwezige tv, spelcomputer, pc en andere spullen van waarde. Tenzei je ouder kunnen aantonen dat ook die spullen uit jou slaapkamer tot hun toebehoren.