Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik woon tijdelijk bij mijn ouders maar nu komen ze beslagleggen op mijn spullen.Mogen ze ook de spullen van mijn ouders meenemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
823

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja zeker ze hebben het recht om hun ged op die manier te claimen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen, de schuld staat op jouw naam, niet op die van je ouders. Praktisch krijg je wel het probleem om de deurwaarder duidelijk te maken wat van jou is en wat van je ouders. Als de deurwaarder komt is het verstandig dat je ouders erbij zijn.

Misschien neemt hij niks in beslag maar die schuld blijft staan. De deurwaarder kan overgaan tot het in beslag nemen van je bankrekening.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd zolang je inwonend bent bij je ouders kunnen de deurwaarders geen goederen meenemen uit het huis van je ouders, echter mogen ze wel spullen uit jou slaapkamer meenemen denk hierbij aan eventueel aanwezige tv, spelcomputer, pc en andere spullen van waarde. Tenzei je ouder kunnen aantonen dat ook die spullen uit jou slaapkamer tot hun toebehoren.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding