Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb recht op 69 euro in de maand zorgtoeslag.. maar ze hebben het nog geen 1x uitbetaald.. zie beschrijving?

Ik heb recht op 69 euro in de maand zorg toeslag.. maar de belastingdienst is erg laks en hebben het nog niet uit betaald.. Nu heb ik net ingelogd op mijn DigiD en stond dit er.

Betekend dat ze dat pas in april gaan uitbetalen? En als dat zo is.. kan ik er dan achteraan bellen of ze het uitbetalen? Ik ben ook maar een student en heb dat geld gewoon nodig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De betaaldatum van de toeslagen voor april is 20 maart, vandaag dus. Je zou het dus vandaag of morgen op jouw rekening moeten krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap het niet? Er staat bij april €207 euro?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en als je naar de startpagina van de toeslagen gaat dan zie je dat de betaaldatum voor de toeslagen van april op 20 maart is. Er staat ook in jouw overzicht dat dat het al uitbetaald is. Als dat pas in april zou zijn dan is dat natuurlijk niet logisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap het! Thnx

Andere antwoorden (1)

ja, in april gaan ze je 207 euro uitbetalen.

Toegevoegd na 35 seconden:
Heb je het misschien pas kort geleden aangevraagd? Vanaf volgend jaar zal het wellicht meteen in januari beginnen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja, je wilt weten of je er achteraan kan bellen. Natuurlijk kan dat, maar er staat duidelijk dat ze het gaan doen rond 20 april.

Toegevoegd na 36 minuten:
Omdat er achter staat 'uitbetaald' heb je misschien nog kans dat het vandaag wel op je rekening staat?

Ik zou eens kijken en anders toch even bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden