Waar vind ik de kliklijn van de belastingdienst?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat verklik ik niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klikkers zijn ziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan nooit positief zijn, iemand te verraden!
Het is al dubieus en verdrietig dat er officiële kliklijnen zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon even zoeken op het internet.
Ik ga het niet verklappen in ieder geval.
Klikken is zielig!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
telefoonnummers ten behoeve van het verraden van anderen verraad ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat belastingfraude professioneel moet worden opgespoord (dus alleen m.b.v. medewerkers van de belastingdienst zelf), en niet m.b.v. klikkers. Dat werkt nl. corruptie in de hand. Daar waar er toch sprake is van verklikken, moet diegene die de beschuldiging geuit heeft, bekend worden gemaakt bij de beschuldige. Het staat nl. in de grondwet dat je recht hebt om te weten wie je aanklager is. Toegevoegd na 35 seconden:
Ah, sorry... Ik las: 'Wat vind je van de kliklijn?" Toegevoegd na 1 minuut:
Ik vind dus wel dat als je iemand verklikt, dat de aangeklaagde je identiteit moet te weten te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
boehhhhh

Het beste antwoord

Je kunt belastingontduiking gewoon melden bij Meld Misdaad Anoniem op het gratis nummer 0800-7000.
Zij geven het dan door aan de Belastingdienst. En die zoeken dan wel uit of je klacht terecht is - met het melden van je oprechte vermoedens is dus niets mis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een correctie op mijn vorige antwoord:

De Belastingdienst heeft zelf geen kliklijn.
Ze maken gebruik van meldingen die ze doorkrijgen van een kliklijn die wel bestaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het telefoonnummer van de FIOD-ECD Telefoon: 0800-0543. Openingstijden: ma. t/m vr. 8.30-17.00 uur
iemande ide fraudeert met de belastingen steelt van ons allen en dus ook van mij,dus laat hem of haar maar bloeden.